webleads-tracker

+32 (0)2 213 70 70

SVA certification SVA certification
quotation
0

Gebruiksaanwijzing voor onze reparatiedienst

Réparation nl

Hoe verloopt de reparatie?

De termijn voor reparaties is 5 werkdagen excl. transport. Het transport 'heen' is te uwer laste, het transport 'retour' is ten laste van Connexing.

Wat zijn de voorwaarden om mijn materiaal te laten repareren?

Om uw materiaal te laten repareren dient u:

ons minimum 10 stuks toezenden. Voor de DECT-telefoons vragen wij u geen batterijen te sturen, deze kunnen niet gerepareerd worden.

ons de retourbon die u van Connexing kreeg aangetekend met ontvangstbewijs toesturen.

Wij voeren geen reparaties uit wanneer u de vervallen facturen van Connexing niet betaald hebt. De werkplaats zal beslissen of de reparatie al dan niet haalbaar is.

Kan het verdict van de werkplaats negatief zijn?

Erg uitzonderlijk, nl in minder dan 1% van de teruggestuurde producten.
Bijvoorbeeld wanneer de werkplaats niet over de nodige wisselstukken beschikt, of indien er geen vervangstukken bestaan of beschikbaar zijn of bij roest.
Indien een defect product niet hersteld wordt, sturen wij het, zonder factuur, terug in hetzelfde pakket als de gerepareerde artikelen.

Wat wordt er gerepareerd bij de telefoons die ik terugstuur?

Bij ontvangst van uw materiaal, voert een technicus een test uit om het defect vast te stellen.

De reparatiedienst omvat:

een elektronische reparatie (vervangen van defecte onderdelen, beeldscherm inbegrepen),

een mechanische reparatie (vervangen van het buitenomhulsel en binnenomhulsel indien nodig, het glas van het scherm, de antenne en het toetsenbord)

een cosmetische reparatie (schoonmaken met neutrale solventen en verbeteren, aangezien het vervangen van plastic omhulsels niet erkend wordt).

Welke garantie is er voor de gerepareerde producten?

De garantie heeft betrekking op de reparatie en niet op het gerepareerde product. Deze garantie is 6 maanden geldig te tellen vanaf de leveringsdatum.
In geval van panne dient u het factuurnummer van het artikel door te geven aan Connexing en hen te vragen de reparatie aan te nemen. Het defecte artikel dient binnen de acht dagen en met het retourformulier van het aanvaarde materiaal teruggestuurd te worden naar de werkplaats - de verzendkosten blijven te uwer laste.
De garantieprestatie zal dezelfde reparatiedienst omvatten (reparatie, test en verbeteren van het product).